Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Helené Gidhammar - 16 januari 2009 13:21



Natten som var, måste ha varit sämsta natten på väldigt länge! Elton kom aldrig riktigt till ro, snuttade hela natten o ville inte alls sova.. Så i natt har de inte varit mycket till sömn för oss.
Roger for tidigt i morse, han fick börja tidigare så han får sluta tidigare :) Skönt! Han han är kanske hemma lagomt till middagstid eller nått sånt.
Elton vägrar somna nu! Han är så trött, men få fort jag lägger ner han så vaknar han.. Han kanske inte är så pigg som jag trodde ändå.

Vi har precis käkat lunch jag o Elton, han åt biff stroganoff o jag åt lasagne! Annars i dag får vi se vad som händer, inte allt för mycket skulle jag tro.
Men i morron kommer mamma o pappa :) Ska bli trevligt! Vi ska käka tacos o mysa hela dagen.


Therese - Jag saknar dej oxå! Men du, ring om du vill. Om vad som hällst, när som hällst. Finns här för dej!

Av Helené Gidhammar - 16 januari 2009 11:27



         

               

                                       Jag vill vinna en sådan :)

                                                 Tävla du oxå
    http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/january/bonustavling-sobea.html

Av Helené Gidhammar - 16 januari 2009 10:53



Haha, jag har precis suttit o lipat! Kolla på programet Oprah, de handlade om en 16 årig tjej som drömde om att få sjönga med Celine Dion, vilket hon fick!
Så otroligt att de kan finns så mycket röst i en sån liten kropp. Jag rös!

Ovido - Quiz & Flashcards