Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Helené Gidhammar - 30 januari 2009 22:47


                                              Vår lilla sötnos!

               

Av Helené Gidhammar - 30 januari 2009 22:06



I kväll fick ve som sagt besök av Jennie o Maja :) Super trevligt! Jennie är verkligen en tjej som jag trivs bra med.
Dom kom iaf hit vid 18 nångång, blev lite te, kika på bilder från våra fester som väckte en massa goa minnen! Maja var strört skön, lite seg i början. Men sedan var de fullt ös på damen! :) Super härlig.
Lite innan 21 for dom hem. Jag skulle natta Elton men kom på att jag lova Therese o ringa, så Elton fick nöja sej med lite mat i sängen, vilket aldrig är fel enligt den lilla prinsen! Snacka mest förlossning, värkar o första tiden efter, alltid lika trevligt att prata med Therese! Som för övrigt kommer bli världens bästa mamma.

Precis när vi skulle natta, då la Elton av en bajs, typiskt! Så de vara bara till att kliva upp, byta o försöka på nytt. Men de gick hur fort som hällst med nattningen, han somna helt utslagen! Jag var häller inte långt i från..
Men nu sover han iaf, jag sitter här o väntar på att min älskade ska komma hem från jobbet. Så vi kan kika på en film, innan ögonen säger i från!

I morron ska vi ju till mamma, hon fyllde ju år i Onsdags. Så vi ska fira henna :) Justja, måste på blomsteraffären i morron oxå ju. Inte att förglömma!
Men vi åker hem till stan igen i morron kväll, Roger ville sova hemma. O de lät faktist inte så tokigt ;)
På Söndag ska vi nog åka o bada, hela lilla familjen Gidhammar/Englund :) Ska bli super mysigt! Mer än så lär vi nog inte hinna i helgen..

Men nu ska jag läsa några bloggar, sedan får vi se om jag orkar kokalite till te :)

                               God natt o sussa sött allihopa!

Av Helené Gidhammar - 30 januari 2009 16:15


                             En helt underbar låt, jag älskar den!


                      http://se.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q

Av Helené Gidhammar - 30 januari 2009 13:54


                                      Jag o Elton busar i sängen :)
    

                                Elton suger på stortån, en favorit!

               


                                   Elton o Casper på Stor & Liten


               





Av Helené Gidhammar - 30 januari 2009 13:41



Natten som var, var inte den bästa men inte häller den sämsta. Så, de har väl gått sådär iaf! Nattningen gick inte häller så bra i går kväll.. Tillslut somna han med pappa i sängen, mina godingar!
Före 07 i morse ville Elton kliva upp, man varken mamma eller pappa var så sugen på de.. Men, vad har man för val egentligen ;) Så de var bara till att kliva upp.. Efter de blev de frukost, gjorde mer gröt än vanligt åt Elton. Han åt dessutom upp nästan allt! Helt otroligt :) Han gjorde de samma igår. Han börjar verkligen bli stora killen nu!
Sedan blev de en tupplur för hans del, jag o Roger kika på lägenheter medans. Ringde på en, men inge svar. Får se om vi ringer igen eller inte. Efter bara en liten stund ringde telefonen, de var Kristina som tipsade om en lägenhet :) haha, såå precis då vi pratat om de! Fick nummer o allt, så Roger ringde. Mer än så vill jag inte säga, för de har inte "kommit ut" att de är tillsalu :) Men vi ska iaf o kika på den, en tre. Vore underbart!

Efter att Elton vakna klädde vi på oss alla tre o promenera på Ica, skulle ha lite mröd o mjölk. Sedan blev de lunch, Rogers cili. Super duper god!
Hann bara dammsuga innan Roger skulle fara på jobbet.. Elton har nyss fått på sej nya kläder, sover i vagnen här brevid mej nu. Så jag tänkte oxå knoppa lite på soffan men vi får väl se hur länge..

Senare i dag kommer Jennie o Maja, ska bli super kul :) Var hur länge sedan som hällst jag träffa Jennie.. 

          Nej, nu ska jag lägga huvudet på kudde o vila ögonen ett tag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards