Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Helené Gidhammar - 15 januari 2009 19:13



               

Av Helené Gidhammar - 15 januari 2009 18:45



Roger ringde nyss o han var snart klar! :) Så jag väntar med fikat tills han komm hem i stället, trevligare med sällskap!

Elton vakna till då Roge ringde, tog upp han o satt mej i soffan med han i famnen. Han låg o kika o flina på mej så jag trodde inte att han skulle somna :) Men, han drog upp snutten över ögonen själv o somna om! Så, nu ligger han i vagnen igen. Hoppas att han sover ett tag nu, lill prinsen!

Av Helené Gidhammar - 15 januari 2009 18:07



Jag o Elton är fortfarande dåliga, men Elton är iaf feberfri! Skönt för han :) Lill prinsen! Däremot har snoret börjat rinna mer på han.. Lika så för mej!
Så nyss var mormor hit, även hon är dålig.. Hon hade varit på apoteket åt mej :) Köpte nåe tabletter mot hostan, så jag slipper väcka Elton hela nätterna! Fick dessutom en duschkräm, som ska lukta gott, jag känner ju inte så mycket just nu ;) haha!
Så mormor for precis, hon ville inte vara kvar så länge. Så vi inte hann byta så mycket basiller med varandra!

Annars i dag har vi inte gjort mycket.. Roger har jobbar dubbelpass, så han for vid 06 i morse o kommer kanske hem till 21. Hoppas på de, så de inte blir senare!
Jag o Elton hade tänkt gått på Stor & Liten, men då vi båda är dålig stanna vi hemma. Vi vill ju inte smitta ner någon annan!
Så vi har bara varit hemma. Elton har ätit o sovit skit dåligt, knappt sovit alls faktist. Men nu sover han, så jag hoppas han sover ett tag! Även jag ska snart slänga mej på soffan ett tag, behövligt! Då även denna natten har varit förjävlig.. Men de är ju inte så konstigt att Elton sover så dåligt då han knappt kan andas för allt snor..

Nej, nu ska jag koka mej lite te. Är hungrig som bara den oxå, får kanske bli en macka till teet!

Av Helené Gidhammar - 15 januari 2009 16:38




         


Jag är med och tävlar i http://eiraheidemo.blogg.se/ blogg
om ett presentkort värt 400 kr hos http://www.poppilopp.se/
!

Ovido - Quiz & Flashcards