Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Helené Gidhammar - 22 januari 2009 09:49



I går kom Martin o Gina hit :) Dom for med Roger då han slutade! Så vi käka middag tillsammans, blev torsk med äggsås o pärer till de :) I samma veva tog jag o gjorde lite mat åt Elton oxå! Han har dock inte smakat de, utan de ska han få göra i dag :) Så vi får väl se vad han tycker om mammas torsk o pärer ;)

Efter maten blev de One Tree Hill maraton, ett litet iaf :) Jag älskar verkligen den serien! Så vid 21 nångång åkte dom hem, jag natta Elton o Roger tog en dusch! Sedan börja vi kika på Mona Lisas leende, såg en timme sedan väntade sängen! Trött som bara den var vi i går..

              ________________________________________________

I dag ville Elton kliva upp redan 06:30.. Fy säger jag bara! Jag ville inte kliva upp då, men de vara bara till att masa sej upp! Han hade ju tillomed bajsat, så de var nog en bidragande orsak ;) Lil prinsen!
Sedan blev de frukost för Elton, gröt. Väldigt uppskattat i dag! Skönt att han börjar få tillbaka apptiten nu. Sedan frukost o en dusch för mej!
Efter de fixa vi disken sedan middagen i går o nu sover Elton. Jag sitter här i pyjamasen med handduken på huvudet, ena ögat målat med maskara o tandborsten i munnen :) Haha! Fullt upp.. Ska snart plocka bort den rena disken o sedan få på mej lite kläder, även Elton ska hoppa ur jamasen då han vaknar! För sedan, vid 11 ungefär, då kommer Casper o Maria. Vi ska på Stor & Liten sedan, får se hur länge Elton orkar. Han var inte så pigg i går kväll, men vi ska iaf sticka näsan utanför dörren i dag. Även om de blir en snabbis!

Frida: Jag hoppas även du & söt Arvid kommer i dag, vore super skoj :) Om inte annat så måste vi antingen ta promenaden eller fikat vi sagt att vi ska göra! :)


                   Nej, nu måste jag gå o spotta ur tandkrämen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards