Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 2 juli 2008 18:37

                  Nu har dom äntligen kommit ut med nyheten :) haha!

               Grattis Therese o Johan! Jag är nog lika lycklig som er ;)


Av Helené Gidhammar - 2 juli 2008 18:11

Har precis klivit upp nästan, efter våran enormt sköna sovstund :) Roger har legat så nära mej o hållt om mej så han var alles svettig när vi vakna, haha :) Min goding! Vakna av hans väckarklocka, han var ju tvungen o åka o jobba i dag, även fast han igentigen skulle vara hemma för ryggen. Men dom fick ingen som kunde köra hans tur.. Sjukt! Men i morron ska han iaf o kolla upp ryggen, dock mår han bättre i dag :) Så de är skönt! Fick precis en puss nu innan han for..

I dag har vi inte gjort många knop, har varit så underbart fint väder ute o vi har inte änns stuckit ut näsan genom dörren.. Snacka om dåligt samvete när man ligger inne på soffan hela dagen då! Nää, men de har varit behövligt :) Mormor ville att vi skulle komma o fika, men ingen av oss orka klä på oss.. Så vi har vare hemma hela dagen, myst i soffan o käka god mat!

Nu sitter jag här i linne o trosor o håller på svettas ihjäl! De är så snuskigt vart! 35 grader sa Roger nu innan han for, så de blev shorts för hans del :)
Funderar på om de ska bli en kall dusch innan de, förhoppningsvis börjar nåe bra på tv:n :) Skulle behöft dammsuga oxå, men har ingen ork alls till de! Jag vill bara ligga i soffan, dricka iskallt vatten o äta mjölchoklad :) Har längtat efter de i flera dagar nu.. Har varit utan choklad i fyra dagar?!?!? Omöjligt igentligen ;) Fattar inte hur de gått.. Men åter igen, jag orkar inte gå o handla! Då dör mina fötter.. Hade så jävla ont i fötterna i går kväll så jag visste inte vart jag skulle göra av dom. Men de är mycket bättre i dag som tur är :)
Nej, nu ska jag kanske ta o värma ett par bullar o låssas att dom är lika god som chokladen skulle varit! Men i morron ska jag iaf ha choklad, annars..

Roger <3

                                          Våra små vilddjur :)

Av Helené Gidhammar - 2 juli 2008 15:46

Nu ska jag bara kila på toa, sedan tänkte jag slänga mej i sängen o vila en stund, med min älskade brevid mej :) Myspys!


Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards