Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 7 juli 2008 17:21

Har precis ätit upp, fattar int ehur all denna mat fick plats i min mage :) När de i vanliga fall räcker med ett glas så är de fullt.. Men, de var superduper gott! Jag o Martin koka i hop kycklng o ris. Men Melker tyckte de var smaklösat, vilket de inte var kan jag lova :) haha!
Annars i dag har jag o mormor städat hela dagen. Helt slut efter de! Men mamma blir glad i morron när hon slutar jobba iaf :) Så de är de värt! Nu håller jag på o tvätta för fullt, har tvättat hela dagen så snart är de äntligen slut.. Väntar bara på att maskinen ska bil klar så jag kan slänga in en till o hoppa in i duschen, för de heövs verkligen nu ;) Fattar inte, jag som alltid fryser mest, svättas snart ihjäl medans dom andra fryser ;) Jag dör av svätt bara jag går upp för trappan! Tur att de är över snart, jag måste tänka positivt :) Annars orkar jag faan inte..

I kväll blir de lugnt, bara jag Martin Gina o Melker hemma. Så vi lär väl kika på tv o kanske poppa lite popcorn :) Nu är maskinen klar, så då väntar min efterälngtade dusch!



Träffa Roger i går men ändå saknar jag han som om vi inte sätts på flera veckor.. Sjukt! Men han är verkligen klippan i mitt liv :)


Roger <3

Av Helené Gidhammar - 7 juli 2008 12:07

Var bara tvungen o visa de här, tänk att jag har gått så många dagar :) Otroligt! Ändå känns 24 dagar som en evighet.. Helt sjukt vad jag önskar tiden kunde springa i väg nu! Vill verkligen ha våran lilla krabat här nu :) Hua!

Du har gått 256 fulla dagar av 280 (91%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar(v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 30 jul 2008
Du har 24 dagar kvar till förlossning.

Ovido - Quiz & Flashcards