Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 21 juli 2008 18:28

Nu har jag iaf skrivit listan till BB-väskan, ett steg närmare ;) Så i morron ska vi packa de som står o på fredag ska vi köpa de sista som vi inte har hemma..

Roger har precis farit o jobba, jag tog tag i disken när han hade farit, blev precis klar :) Tur de, för mer än så orkar inte mina händer.. Orka ju inte änns ta ut mjölktetran ur kylskåpet i morse, kul!
Så efter maten så tog jag en alvedon o slurma till på soffan, gud så skönt! Kunde sova utan o ha ont i ryggen när jag vakna, vilken lycka :) Så, jag ska faktist ta en alvedon i kväll oxå, så jag kanske får sova lite mer i natt.. Hatar tabletter, men hatar mer o inte kunna sova! Så jag längtar nästan till sängen i kväll, inte vanligt!

Annars i dag har jag inte gjort ett skit.. Roger har däremot satt upp en stor ljusstake på väggen i sovrummet o skruvat upp krokar på toa så jag kan hänga mina halsband där :) Var menat att jag skulle skruva upp dom, men jag orka inte o humöret höll inte.. Så min goding tog tag i saken i stället!

I morron ska vi till BM, förhoppningsvis för sista gången :) Har fått en tid till, men den är ifall jag går över tiden, vilket jag inte tänker göra ;)
Våran BM har gått på semseter hon, så i morron ska vi få en helt ny, som vi aldrig har träffat.. Känns jätte tråkigt då vi trivs så bra med Gunilla :) O sista gången, då måste vi få en annan.. Men men, de går säkert bra! Ska inte dit förrän halv 4, så Roger hinner sova hela dagen ändå!

Men nu ska jag ta o smörja in händerna efter diskningen, är sjukt torr på hela kroppen! Efter de ska jag nog ta en fika med te o mammas bröd :) Mmm!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 21 juli 2008 10:41

Har sovit sjukt dåligt i natt! Har knappt sove nått, bara vride o vänt på mej eller iaf försökt! Tror att gårdagen tog knäcken på mej.. Har ont i hela kroppen i dag! Händerna o ryggen är värst..
Drömde i natt att förlossningen var på G, men jag vakna innan vi hann åka in, typiskt ;) Vore väldigt välkommet iaf! Dessutom ligger Roger o sover i sängen, så nu spelar de ingen roll om h*n dyker upp typ nu!
Men jag har fortfarande inga känningar alls, ganska tråkigt.. Jag vill ju veta att de är på G :) Känna av nått iaf, men nej då! En tjej på FL har börjat klocka värkarna nu, slemisen gick i morse, så jag är måttligt avis ;) Jag vill ju oxå!

Men nu ska jag ta o dricka lite mjölk, slänga mej på soffan o se om jag kan få sova lite.. Efter de ska jag sätta i gång o plocka undan lite här hemma, iaf så mycket jag orka!

                                     1 0   d a g a r   k v a r  : )

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards