Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 5 juli 2008 18:38

I dag hare vare tvättstugan som gällt, Roger hann hjälpa till med allt nästan innan han for till Marcus. Där skulle dom sätta upp köksskåp. Skulle inte ta så länge, haha ;) Roger o tidsuppfattning är inte de bästa..
Så jag har hunnit städa hela dagen, dammsugat o tillomed skurat golven, rensa i badrumsskåpet o donat på :) Känns jätte skönt nu när de är klart, men jag är heeeeelt slut! Somna på soffan efter skurningen.. Kan säga att min rygg gillar inte städning eller sovning längre.. Men nu har jag bara sovrummet kvar, ska bara vika kläder o dammsuga. Underbart :)
Nu väntar jag bara på att Roger ska komma hem, hoppas han kommer snart! Min mage skriker som bara den efter mat nu. Ska äta kyckling o sallad, mumms! Men nu måste jag kika på toa innan de händer en blöt olycka ;)

Roger <3

Oj

Av Helené Gidhammar - 5 juli 2008 11:00

Vakna precis jag o Roger :) Haha, skulle kolla vad klockan var o den är 11? Sjukt skönt att vi sov länge i dag, de behövdes :) Härligt!

Nu ska jag bara slänga på mej nåe kläder o kila över till tvättstugan, ska tvätta bäbiskläder i dag ;) Nu börja de ju faktist närma sej..

          26 Dagar kvar tills vår otroligt efterlängtade är beräknad!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards