Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 19 juli 2008 22:14

Blev ingen tapetsering i dag.. Utan de blir i morron i stället, då kommer mammsen o pappsen o hjälper oss i stället :) Underbara föräldrar!

Men nu ska jag baka chokladbollar, är sjukt sugen på choklad men Roger har tagit en öl, typiskt ;) haha!
Så chokladbollar får duga ikväll! Annars ska vi bara mysa i soffan bland allt damm som vägrar ge sej..

                     

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 19 juli 2008 15:33

Min mamma är allt för underbar hon, nu håller hon på o baka bullar åt oss tills vi kommer hem från BB :) Vilket lyx! Tur för dom som ska äta dom oxå, att inte jag gjort dom ;) haha! Misslyckas alltid med bakingen..

Roger har tejpat in sej totalt i vardagsrummet nu, men han har bara en vägg kvar att slipa! Sedan tänkte jag försöka få bort allt slipdamm, nått jag kan göra iaf! Sedan är de tapeter på väggarna som gäller här hemma!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 19 juli 2008 13:24

Nu har vi precis tömt vardagsrummet på de mesta, så nu sitter jag vid köksbordet med datorn :) Roger är så go, tänker på mej så jag har nått o göra i dag! Inte värst trevligt när jag sitter vid kattmaten, mår illa som bara den av de ;) haha! Men snart har dom nog äte klart..
Roger håller på o plastar in sej i vardagsrummet så han kan börja med slipningen.. Börja ganska sent i dag då vi tog oss en rejäl sovmorron :) Supermysigt!
Men de ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma nu, soffan står i köket o grejer överallt! Men de kommer bli bra sedan :) När allt är klart ska jag ta en stor städning i lägenheten, ska tillomed putsa fönsterna. De ska göras innan bäbisen kommer, vill ha de gjort så vi bara kan njuta när vi kommer hem!
Nu ska jag äta upp krämen o se om de finns nått jag kan hjälpa Roger med, känns skit tråkigt o bara kolla på..

                                           1 2  d a g a r   k v a r :)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards