Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 9 juli 2008 18:15

Är fortfarande kvar hos mamma o pappa :) Var menat att dom skulle till stan i dag, men vi skippa de o stanna hemma här i stället! Har varit en riktig slöar dag, har kikat på ett antal filmer, gjort mat o kika på ännu fler filmer :) Så de var menat att jag skulle åka hem till stan i morron, men eftersom att Roger jobbar även då så stannar jag tills på Fredag i stället :) Får se vilken tid jag åker hem, men vill vara hemma i stan ganska bra tid eftersom att Roger är ledig då!

Mycket mer har jag inte o berätta.. Har inte pratat med nån annan på flera dagar, förutom familjen då ;) Men så mycket nytt har jag inte!

Nu ska jag hoppa in i duschen medans jag orkar, är helt slut efter vår latdag ;) Efter de blir de soffan igen med mamma o pappa!

                                      22 dagar till BF datumet :)



Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards