Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 29 juli 2008 20:23

15:18 såg han världen för första gången, våran efterlängtade knodd! 3765g, 51cm lång o en massa mörkt hår :) självklart världens finaste! Nu njuter vi för fulla muggar av att ha han här! Stoltare föräldrar får man leta efter..

Av Helené Gidhammar - 29 juli 2008 02:59

Just nu håller vi på o klockar mina värkar, dom är het klart tätare nu :) Underbart! fats just nu känns de inte så jävla underbart.. Fy bubblans!
Men, jag har världens bästa Roger här :) Så de fixar vi! Han är så himla go, han ringde tillomed till förlossningen o fråga hur täta värkarna ska vara o när vi skulle fara in! 
Vi har precis fikat lite i soffan o innan dess satt jag i duschen i halv timme.. Så skönt :) Men jag blev så torr! Hua..

Ojvälar, nu kom en värk! Satan i gatan.. Var tvungen o ta tid själv då Roger nyss gick på toa :)

Är helt slut nu, är så himla trött! Har snart varit vaken ett helt dygn.. Hoppas verkligen inte att de blår långdraget! Men nu ska jag försöka vila iaf..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards