Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Helené Gidhammar - 8 juli 2008 21:06

Har haft en toppen dag i dag med familjen :) Eller en del av familjen +ett par andra :) Men så trevligt hare vare! Vakna i morse av att solen lyste rakt på mej, klev upp för jag svättades nästan ihjäl. Mamma o mormor kila runt Källrå, när dom kom hem käka vi frukost på bron, havregrynsgröt med äppelmos. Så underbart gott! Har längtat efter de i flera dagar..
Efter att hela familjen vaknat bestämde vi oss för att åka på Getberget o fika, i superduper vädret :) Solen lyste o skit vart vare! Väl där njöt vi av den helt otroliga utsikten o maten, paj för vissa o glass för andra. Sedan åkte vi till Fränsta o köpte mjukglass, mumms :)
Efter de for vi o handla, men när vi kom hem ångra vis oss om maten. Så de blev grilat i dag i stället :) Medans grillen skulle bli varm o allt skulle bli klart spela vi kort ute i solan, jätte mysigt! Sedan åt vi o blev kvar där ute.. Har precis gått in för o ta på mej ett par byxer i stället för kjol, men nu funderar jag på om jag ska ta mej lite te o kika på en film i stället :) Tror nog att de blir så!

Hatar verkligen att jag "måste" fälla tårar för den människan, som inte änns är värd det igentligen.. Nej, jag vill bli av med alla hormoner som gör att dom där "onödiga" tårarna kommer! De är hans förlust o inte min!!!

Roger, mamma, pappa, Martin, Lojsan o Melker - Ni är guld värda! Familjen betyder allt!

Ovido - Quiz & Flashcards