Alla inlägg den 16 juli 2008

Hua

Av Helené Gidhammar - 16 juli 2008 21:17

Har precis sätt förlossningskliniken, tänk att sådär ska jag oxå ligga om ett par dagar :) Otroligt! Jag har fortfarande inte fattat att knodden i min mage ska komma ut o bli beroende av mej o Roger, ett helt nytt liv som vi ska ta hand om! Att h*n är våran, som vi skapat :) Nää, Jag fattar fortfarande inget.. Men, jag hoppas de bli snart!

Om mamma har rätt så kommer h*n på Onsdag, den 23! De har hon sagt hela tiden :) Så vi får väl se om hon har rätt, jag hoppas de iaf! Dessutom tror hon att de kommer en tjej som väger 4025g, vikten sa hon i går :)

Roger tror den 29, han har tillomed sagt klockslag ;) haha! Min goding..

Själv har jag ju sagt att jag ska gå över, de har jag trott hela tiden. Vet inte varför, en känsla bara! Har sagt den 9 Augusti, som jag inte hoppas på såklart ;)

Nu ska jag ta mej en macka o lite jos, får se om de är nåe sebart på tv:n!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 16 juli 2008 20:21

I går morse kom mamma o pappa o hämta mej så vi kunde fara till mormor! Innan vi for dit var vi o handla, så när vi kom till mormor gjorde vi värsta frukosten :) Super mysigt ute på altanen!
Efter att vi fika gick vi ut o börja slipa, snadpappra o tvätta staketet runt uteplatsen, när de var klart tog vi altanen oxå! Efter de myste vi på altan med god mat, korsord i massar, papcorn o trevligt sällskap hela kvällen :)
Blev en ganska tidig kväll så vi skulle orka upp o måla i dag, så efter frukosten, vid 10 var vi ute o måla för fullt! Ganska dåligt väder, men efter ett tag kom solen o försvann aldrig! Så i dag har jag bränt magen :/ Är helt röd om den, men resten av kroppen har jag äntligen fått lite färg på :) Lite annan färg har jag oxå fått på mej, en hel del vitt! haha, duschade precis o försökte få bort de.. Men de gick inte ;) Nådde inte överallt! Men de får vara så :) Jag orkar inte bry mej.. Så himla mycket är de inte. 
Precis när vi var klar med målningen så börja de spöregna, typiskt! Vi hann iaf klart, som tur var. När vi målat klart tog vi o grilla lax o mummsa i oss de innan mormor skjutas hem mej :) Var heeeeelt slut när jag kom hem, är fortfarande de!
Var menat att jag skulle börja ta ner tapeterna här i vardagsrummet, men apparaten jag skulle ha var inte hemma.. Så de blev inge sånt, synd nog. Hade varit skönt o få de gjort, hade de bara vare för Roger o spackla innan! Men men, nu blev de inte så..
Så jag tog mej en låååg dusch i stället, den var väl behövd kan jag lova. Tur att vi har pallen inne i duschen, annars hade jag aldrig orkat!  Men jag satt nog där inne bra länge o njöt av värmen :)
Nu har jag smort in mej med after sun salva, så jag hoppas magen slipper vara röd länge till.. Svinder som faaan!
Nu ska jag slänga mej i soffan med mina baouta fötter högt som tusan o hoppas på att de hjälper! Kanske ska knapra på ett äpple oxå..

I morron kommer Jenny, Erland, Stian o Elay :) Trevligt värre!

                15 dagar kvar tills vårt underverk är beräknat, Wow!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards