Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Ändring

Av Helené Gidhammar - 27 januari 2009 11:59



Så, nu ska jag försöka skärpa mej med bloggen! Har blivit dåligt med bloggandet nu, men jag har helt enkelt inte haft tid.. Men, nu blir de ändring på de!

              ____________________________________________________

I natt sov Elton faktist ganska bra, för första gången på många veckor! Han somna vid 21, mamma o pappas oxå för den delen ;) Vaknade inte förrän 24 för första maten, sedan sov han ända till 03:30, åt o blev pigg?! Men tillslut gav han med sej o somna, sov oroligt till nästan 08 :) Så, natten har lätt varit den bästa på länge. Dock när han vakna vid 24 så var de samma sak som varje natt, vakna o tok grina.. Vet inte vad det är, dessutom hjälper inget!

Nu på morronen har Elton käkat gröt, jag har fikat, Elton har inte velat sova, vi har rensat i garderomen som såg förjävlig ut, kika på tv o nu sitter jag här o Elton sover, äntligen!
Jag ska hoppa in nåe kläder, borsta tänderna o plocka lite smått. För snart kommer Casper o Maria :) Så när Elton vaknar så tänkte vi traska mot Stor & Liten..

    När Roger kommer hem ska vi dessutom åka o köpa en dator, woho!

                _______________________________________________

        I dag prova jag mina nya glas & mitt nya te, Stormvind. Super gott!

              

                                             Elton vid frukosten :)

              

 
 
Malin W

Malin W

27 januari 2009 16:56

Hej!! Allt bra med er? Tänkte på de där att han vaknar å gråter å inget hjälper. Nova gjorde precis lika när hon va typ lika gammal som Elton, å de ja fick som svar va att de beror på att dom växer å tar åt sej mer intryck under dagen. Dom ska tydligen börja drömma mer eller nått. De enda som hjälpte oss va att hålla handen tills hon lugnat sej. Hoppas de håller i sej att han sover mer på nätterna, får bådas skull. Hade bäst!!! Kramar

http://malinw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards