Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Precis

Av Helené Gidhammar - 3 juli 2008 18:00

Har precis legat i soffan o spelat guitar hero, i endast trosor o linne :) haha! Håller på o svättas ihjäl!
Fy faaaan vad jag är dålig på o spela gitarr, inget att sattsa på för min del ;)
Innan dess åt vi super god mat o kika på en skit film.. Men har man börjat se så måste man ju nästan se slutet oxå!
Nu har Roger fare o jobba, tack o lov är de sista turen för denna vecka! Skönt att han är hemma ett par dagar o sover brevid mej på natten :)
Prata med mamma för ett tag sedan, dom vill att vi kommer upp till stugan, hällst nu, men dom vill att vi ska komma i helgen. Mamma skämta om att hon kan förlösa mej i skogen om de vore så ;) haha! Rolig hon är då.. Men vi får se, speciellt om Roger orkar eller inte! Men annars hade vi sagt att vi skulle vara hemma tills knodden kommer, för vi har sjukt mycket o göra i lägenheten igentligen.. Men, vi får se! Längtar som tusiken till stugan, dessutom kanske de är sista helgen vi igentligen kan åka :) De återstår att se..

Nu ska jag njuta av min efterlängtade mjölkchoklad :) Min goding var o handla mjölk till maten förut, så jag fick mej min choklad i dag iaf. Underbart!
          


I kväll ska jag bara ligga i soffan, som vanligt ;) Men i kväll äre faktist sesångsstart för Ghost Whisperer, ett måste alltså! Sjukt bra serie, så jag hoppas att jag kan sova i natt ;) haha! 

          

Efter de, om jag orkar ska jag se ett nytt avsnitt av Grey´s anatomy :) Roger ladda ner de åt mej förut! Så de måste jag ju oxå se :) Sjukt länge sedan jag såg de nu..

Men nu ska jag slänga mej på soffan, för nu tycker inte bäbisen om att jag sitter så här längre, sparkar som bara den under tuttarna nu ;) Inte de behagligatse kan jag lov! Dessutom ser mina fötter ut som fotbollar, så dom får åka upp på bordet, om jag kommer dit ;) Härligt de är o vara gravid ibland!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards