Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Hemma

Av Helené Gidhammar - 11 juli 2008 21:05

Nu är jag hemma i stan igen med min älskling o kissemissarna :) Ganska skönt o komma hem, även om jag trivs mer än bäst hemma i Ljunga hos mamma o pappa oxå!

Dagen har varit super skön! Jag vakna när mamma sluta jobba i morse, hon gick på promenad, vilket jag längtar efter att jag oxå ska orka med! När hon kom hem käka vi frukost med Lojsan, mysigt :) Sedan gick vi upp o fixa nya gardiner i tvättstugan o dona på innan mamma o Lojsan skulle skjutsa hem mej. Tänk att jag har verkligen världens bästa mamma, som åker 7 mil enkel resa bara för att skjutsa hem mej så jag slipper åka buss :) Hon är underbar min mamms! Men när dom ändå skulle skjutsa mej så skulle dom lämna in Lojsans mobil på lagning.. Innan de for vi till mormor o luncha, löste korsord o prata skit :)
Väl här hemma väckte jag Roger eftersom att jag inte hade med mej nån nyckel, fast de var lika bra att han vakna så han kan sova i natt i stället :) Han sov ju ändå till halv fyra, så de fick duga!
När vi kramats o myst ett tag så for vi till Jonas o Ulrika, fika o snacka skit! Efter de for vi o handla, helt tomt i kylskåpet hemma.. Så de gick inte att skita i handlingen :) Hitta en massa gott, för mycket igentligen.. Var menat att vi skulle äta middag när vi kom hem, men vi kom hem så himla sent o börja städa ur kylskåpet, haha. Så vi ska snart ta o fika lite i stället, maten få vänta tills i morron. Inte alls bra, jag vet men ingen av oss orkar göra mat just nu ;)
I kväll ska vi bara lata oss i soffan, ska kika på One Tree Hill o nån film som Roger har tagit ner :) Ska bli så mysigt o vara hemma med Roger en hel helg till!

Just nu är jag helt slut, magen känns som att den väger ton! Den växer o växer dag för dag nu tro ja.. Fattar inte hur jag ska orka 20 dagar till ;) O fötterna är ännu värre än i går! Nu får jag knappt in foten i foppatofflorna änns, som igentligen är jätte stora.. Dessutom sväller jag tillomed igenom hålen ovanpå tofflorna?!?! Haha, är helt prickig när jag tar av mej dom o de går inte bort på flera timmar. Hel sjukt :)

Nej, nu ska jag se om Roger pratat klart i telefonen eller om den fastna i örat på han, min mage skriker ju efter nåe ätbart! Förutom choklad ;)

Roger <3



 
 
Ingen bild

MalinS

12 juli 2008 21:19

å lika go son vanligt du :)ja ni får komma o hälsa på mig när jag flyttat :D ska bli såå kul o se din lilla knodd :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards