Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Slut

Av Helené Gidhammar - 20 juli 2008 21:48

Jag är heeeeelt slut! Orka knappt skriva på tagentbordet.. Mina fingrar är som korvar, fötterna är som ballonger o bäbisen har fötterna under min tuttar ;) Dessutom ligger rumpan åt vänster, så min mage ser mongo ut! Haha, känner mej skit snygg, verkligen.. Sitter i en röd klänning, magen väller ut som bara den, håret står åt alla håll o kanter o svätten rinner, sexigt värre ;) Tur att jag är ensam hemma! Synd om den som måste ha kollat på mej, Roger alltså :) Men han är o jobbar han! Fatta verkligen inte hur han ska klara av natten.. Han har slitit hela dagen! Så nu sitter tapeterna på plats, blev hur bra som hällst! Skulle vara lattebeige, men de blev ljusgrått, dock blev de väldigt bra! Både jag o Roger är supernöjda. Har dessutom mödlerat om i vardagsrummet, så de blev ännu bättre!
Mamma o pappa for precis vid fyra, så vi har hållt i gång hela dagen! Pappa o Roger med tapeterna o jag o mamma har putsat fönster eller de har mamma gjort. Jag har bytt gardiner i alla rummen o diskat alla glas i vitrinskåpet, så jag har gjort lite jag med :) Men magen börjar bli så tung att jag orkar inte stå så länge.. Men vi har ju sån tur att vi har mamma o pappa, dom är verkligen gudomliga! Mamma ringde nyss o sa att dom kommer på Lördag oxå, då ska vi slipa köksluckorna, garderobsdörrarna o dörrarna, efter de ville mamma njuta av semestern sa hon ;) Haha! Hon är för underbar :) Så nu ska luckorna äntligen bli gjorda! Måla gör vi hos mormor så kan dom torka där innan vi tar hem dom..

Efter att mamma o pappa fare hem så fortsatte jag o Roger med resten! Flytta in soffan, dammtorka o dona på med allt som var kvar. Är fortfarande inte klar, även fast jag fortsatte efter att Roger åkt o jobba! Är sjukt mycket kvar som ska göras, dessutom ser resten av lägenheten ut som en rövarhåla! Gamla lister på balkongen, datorn på köksbordet, flyttkartonger i hela hallen, skåpluckor överallt o massa massa saker i vardagsrummet som ska bort.. Men, i kväll orkar jag verkligen inge mer! Har tillomed dammsugat mattan, bara de tog en timme o en massa svett o svordomar! Roger ringde tre gånger då, hörde inte telefonen, så han blev lite nervis :) haha, Min goding!
Men nu ska jag ta o koka lite te o äta mammas nybakta bröd, med ost ;) Mmm! Innan dess ska jag hoppa in i duschen o sätta mej, har tagit in en pall, annars hade jag aldrig orkat duscha! Bäst att jag går nu medans jag har lite, väldigt lite ork kvar..

Roger <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards