Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Snart

Av Helené Gidhammar - 28 juli 2008 07:10

                           


                         Vattnet har helt klart gått :) Woho!!!

Först trodde jag att jag kissat på mej, haha :) Men en halvtimme efter första täcknet, så kom de rejält med vatten i köket! De bara rann efter menen o blev en pöl på golvet :) Haha.. Jag har fortfarande inte fattat de!

Ringde precis förlossningen, dom ville att jag skulle komma in! Men hon sa att jag skulle käka frukost o ta den tid jag behöver :)
Så jag ska väl försöka få i mej nått, är ju helt exstas nu! Haha, skakar som bara den om händerna..
Roger sover fortffarande, helt ovetande om att han kanske ganska snart ska bli pappa :) O kanske inte kan fara o jobba ikväll!
Men jag tänkte ta ganska god tid på mej, så han får sova lite iaf! Fast jag ska ju bara in på en koll, så vi kommer nog hem ganska snart igen, men man vet aldrig :) Haha, sitter o flinar för mej själv o kan inte fatta att de igentligen är på G!


Dessvärre har jag inga värkar, därför jag är säker på att vi kommer få fara hem, men de gör inget :) De är äntligen på G nu!

Nej, nu måste jag försöka äta lite, klä på mej, borsta tänderna o dona på! Åter kommer :)

Roger <3

 
 
Mikela

Mikela

28 juli 2008 07:22

Då sätter nog värkarna igång inom en sex timmar ska du se!! Mitt vatten har gått först med alla mina tre tjejer och sedan har värkarna kommit!
Lycka till, ska bli spännande att få se vad det bidde!

http://mikela71.blogg.se

 
Nina

Nina

28 juli 2008 12:16

ÅÅh så spännande. och vad avundsjuk jag blir. inget tecken att nåt är på gång här ännu :(

http://thepioneer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards