Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 2 mars 2009 22:44



Jag och Elton är fortfarande kvar hemma i Ljungaverk! Var menat att vi skulle åka i dag, sedan blev de i morron men nuverkar de som att de blir Onsdag :) Hoppas på de, för nu saknar vi pappa Roger sjukt mycket! Och han oss, hoppas vi..
Dock har Roger fått en massa gjort hemma. Målat, listat och donat på! Så de ska bli super kul att komma hem och kika! Sedan är de bara köksluckarna.. Ska fasiken inte ta så lång tid, nu har vi ju varit utan dom i över 1 år! Tokigt.

I dag när jag prata med Roger, hade han tydligen ramlat och gjort illa ryggen då han skulle på jobbet.. Så han var hemma i dag och blir hemma i morron, min lilla älskling!

Nu ska jag följa Melkers tips, slänga mej i sängen! Somna på soffan nyss.. Så nu ska jag snarka vidare brevid min prins!

Av Helené Gidhammar - 2 mars 2009 14:42



I dag har jag och Roger varit tillsammans i 6 år :) Helt otroligt vad tiden har gått fort, men ändå känns de som att de alltid har varit vi!

                                Många fler år kommer de att bli!

                                            Roger - Mitt allt!

                     




Ovido - Quiz & Flashcards