Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 3 mars 2009 20:05



Så, nu sover lilleman! Han var så himla trött i kväll, så de blev gröt och natting tidigare än vanligt.

Dagen har varit super mysig! Vi har tagit en lång promenad, städat, gjort hemmagjorda pärbullar, kik apå teve och haft de allmänt underbart!
Älskar verkligen att vara hemma hos mamma och pappa, man blir som barn på nytt! Men ändå ska debli skönt att komma hem i morron, jag saknar Roger så enormt mycket just nu! Ska bli underbart att komma hem till han i morron. Och Roger saknar Elton super mycket, vilket är förstårligt, då vi varit borta över en vecka nu..

Nu ska jag gå ner igen och vara lite social, ska kika på film hela familjen! Blir nog en tidig kväll i kväll, vi ska ju upp tidigt i morronbitti.. Martin ska nämligen ha sista körningen innan han kör upp på Torsdag, spännande! Jag är så himla avis, jag vill oxå ha körkort nu.. Måste verklugen ta mej i kragen, speciellt då jag tillomed är peppad till de!

Nej, nu vakna Elton till. Ska ge han tutten sedan bilr de film!

Ovido - Quiz & Flashcards