Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 14 mars 2009 23:59



Efter en jätte dålig natt, ville Elton ha morron klockan 04 i morse.. Men vi sa nej! Vid 05 somna han tillslut om iaf, men sov bara till 06. Då klev vi upp, fixa gröt, Elton fick sitta i gåstolne, i hopp om att han skulle bli trött. Jag och Roger halv kolla på en film.
Vid 08 gick vi och la oss, äntligen! Och sov till 10, underbart. Sedan koka jag mat åt Elton, när de var klart klädde jag och Elton på oss för att ta en promenad. I solen och allt! I med musiken i örorna och sedan börja vi traska på, i rask tackt! Så i dag gick jag på 40, 5 minuter snabbare än i går! I morron blir de nog en till promenad..

Efter promenaden for vill till Byströms, där höll Daniel på och lagga golv. Blev även lite fika där. Sedan for vi hemöver, för att kika på en lägenhet! Ett total renoveringsobjekt.. Men vi får väl se hur de blir!

Annars i dag har vi bara hunnit ätit pizza och kika på hockey. Vid 19:30 kom hela familjen Byström hit, då blev de Melodifestivalen för oss damer och herrerna drack vin och snacka skit. Resten av kvällen blev de film!

Nu har besöket farit hem, Elton sover, Roger gick till grannarna och jag ska borsta tänderna, kissa och slänga mej i sängen för att läsa bok!

Av Helené Gidhammar - 14 mars 2009 22:08



Har besök av Familjen Byström, har precis kikat på Melodifestvalen. Men nu blir de film!


Ovido - Quiz & Flashcards