Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 20 mars 2009 12:45



I går var vi ju som sagt på fikaträff, trevligt som vanligt! Har dock inga bilder..
Vi kom hem lagomt till Eltons middagstid, han sluka maten och sedan trodde vi att han skulle somna. Men inte då!
Så vi klev upp och klädde på oss i stället, gick på Ica och handla lite frukt och fejk snus åt Roger. Elton somna inte änns i vagnen!
Väl hemma börja jag koka mat, Elton fick gröt och sedan natta Roger Elton. Han somna nog på 3 sekunder! Resten av kvällen var orolig för Elton, han vakna bra många gången innan vi gick oxh la oss.
Jag koka mat och efterrätt åt Elton hela kvällen, en massa burkar. Hoppas bara att jag får plats med alla i frysen!

I morse vakna Elton vid härliga tidne 05.. Somna mellan 05:30-06, sedan klev vi upp. Elton fick frukost och sedan busa vi lite.
Vid 08:30 gick vi och la oss igen, Elton somna dirket! Sedan vakna han inte förrän 11:20 ?!?! Helt otroligt vad han sov bra :) Men, han sov ju dåligt i natt så han behövde nog de! Jag läsate ju så klart, så jag kanske sov i 1½ timme. men jag klagar inte!

Nu har vi käkat lunch, Elton verkar trött igen. Tokigt nog! Ska försöka plocka i hop lite, för Etons farmor ska komma i dag. Kan ju inte ha ett diskberg då ;) Är kvar sedan i går kväll.. Orkade bara inte i går!

      Nej, nu måste jag ta Elton. Han vill inte va i gåstolen längre! :)

Ovido - Quiz & Flashcards