Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 19 mars 2009 11:11



Nu har Elton sovit i nästan två timmar :) Han vakna nyss! Medans har jag hunnitmåla nagalrna, vilket var en evighet sedan! Jag som hade ny färg varje eller varannan dag förut..
Sedan har jag klippt luggen, haha säger jag bara! Man ska inte försöka sej på de själv häller. Nej nej, Katastrof! Dessutom blev den för kort så nu kan jag inte sätta upp den, men jag får väl leva med de tills jag träffar mammsen så hon kan hjälpa mej ;)

Nu ska jag bada Elton, hoppas på bättre resultat än i går! Sedan blir de lunch för oss båda, lite kläder på kropparna och vid 12:40 ska vi träffa Frida och Nils-Arvid här utan för, för att åka på fikaträff! :) Trevligt!


                                               Vilken dag!


Av Helené Gidhammar - 19 mars 2009 09:57


                                Bilder från fikat i går hos Emelie :)


                         Nils- Arvid tog och vila sej lite på kudden han!
    (Synd att de blev så dålig kvalite, men Nils-Arvid är ju lika söt för de!)

                

                                 Maria, Casper, Stella och Emelie

                

                                                        Stella

                

                                             Elton och Stella
    


       







































Hur

Av Helené Gidhammar - 19 mars 2009 09:05



Kan ju börja med hur de gick i går kväll.. Jag skulle bada Elton, så jag la han på skötbordet, som vanlig. Skulle bara ta ner badbaljan från väggen (den häneg på en krok), ställa den på golvet och slå på vattnen. Vilket inte tar lång tid och vårat badrum är väldigt litet. Jag vet, man ska inte lämna dom själva! Men som sagt, skulel gå fort.. Så vipps hör jag en duns! Jag fick panik och efter de minns jag ingenting. Roger fråga hur han låg och massa annat, men jag kommer vekrligen inte i håg..
Ringde Roger och stor grina, han var nog hemma på 5 minuter! Jag satt och skaka och Elton var mest slö. Han somna ganska snabbt därefter, så vi ringde primärjouren. Fick lite tips och så.
Så resten av kvällen hade jag sjukt dåligt samvete och tyckte jag var sämst i världen, vilket jag egentligen fortfarande tycker..
Men Elton sov så gott i soffan brevid oss så, väckte han titt som tätt. Sedan vid 21:30 vakna han, så inna 22 hade vi gått och lagt oss allihopa! Men Elton hade lite svårt att komma till ro. Natten har varit sådär, har petat lite på han så vi sätt att han mått bra. Men han har varit lite orolig. Nu på morronen har han varit helt som vanligt. Sprattat som bara den, ätit en hel portion gröt, busat, flinat och varit den vanliga Elton! Så de känns skönt.

         Men nu är han trött igen, så bilderna från igår får komma senare!

                                     Elton nu på morronen!

            

Ovido - Quiz & Flashcards