Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 13 mars 2009 13:29



   Nu är min älskade lillebror äntligen fått sitt efterlängtade körtkort, Grattis!


                                               Jag och Martin

              

Av Helené Gidhammar - 13 mars 2009 13:15



Jag är heeeeeeelt slut! Vilken promenad.. En rask promenad i 45 minuter, de är verkligen mer än vad min kondis och vikt klarar ;) haha! Dessutom är de en lååååång mördarbacke oxå, fy tusan vad jag är duktig!
Elton han sov så gott han.. Han dock vakna han när de börja komma massa lastbilar, som dessutom körde på tok för fort och nära! 

                Snygg frilla jag har då ;) Men, Elton väger upp bilden!

Av Helené Gidhammar - 13 mars 2009 10:43



Natten har faktist varit ganska bra, Elton har velat haft tutten några gånger bara. Så i natt sov han mycket! Han somna sov ju 17:30-19:15, åt gröt och somna 20:15, sov till 06:30! Väldigt många timmar för att vara prins Elton :) Dock var jag inte så pigg i morse, halv sju.. Men, efter lite mys och gos så vakna jag till! Fixa frukost och fick i oss den, sedan var Elton trött igen. Så vi klev nästan nyss upp, han sov i 1½ iaf. Så nu ska vi snart börja fundera på lunch, sedan blir de långpromenad för oss. Måste verkligen komma igång igen med promenaderna! Så nu jävlar. Dessutom tittar ju solen fram lite titt som tätt, så de blir nog härligt!

Roger skulle nog komma hem ganska tidigt i dag, skönt! Får se om vi kanske far och handla någe gott till middag i dag, de är ju ändå Fredag! Fattar verkligen inte vart veckorna tar vägen..

Ovido - Quiz & Flashcards