Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 12 mars 2009 20:43



                                                  
   Så, nu!

Elton har haft en ganska dålig natt i natt. Han har vaknat många gånger och velat haft tutten, så de har varit en orolig natt..
Men, jag fixk sovmorron i morse! Klockan 06 ville Elton kliva upp, så världens mest underbara Roger klev upp med han då. Så jag fick sova, ända till 09! Då hade Elton både fått gröt och sovit 1½ timme. Härligt!
Sedan blev de lunch för oss alla tre, efter de en dusch för både mej och Elton. När vi var färdig med duschandet for Roger och jobba, jag och Elton la oss och sov. Eller Elton gjorde de, jag läste boken åter igen..

Annars i dag har vi varit på promenad, handlat, sovit ätit, haft besök av mormor, mamma, Martin och Gina, sovit lite till och nu är dagen nästan slut!
Elton sov sen eftermiddagslur, eftersom mamma och dom var här. Så 17:30 somna han, vakna inte förrän 19:15.. Han hade nog inte vaknat om inte jag skippa i att stoppa in tutten. Tänkte att han skulle få i sej lite gröt innan natten och om han skulle han somnat för natten 17:30, vill jag inte änns tänka på när han had evaknat i morronbitti..
Fick iaf i han lite gröt, men han var så himla trött så vi natta ganska snabbt därefter. Han somna nog 20:15 men vakna till och grina lite smått, gav han bröstet så han somna om. Så nu hoppas jag på att han sover! :)

                   ________________________________________

Skulle ju egentligen ha varit på BVC i dag, men i morse ringde dom och sa att dom var sjuka där.. Så de blev ingen vägning, typiskt! Får väl se när vi kommer dit. Snart hoppas jag iaf!

                   ___________________________________________

Roger är på hockey hos Choppa i kväll, så nu ska jag ta och läsa lite innan de börja på teven. Vet inte om jag ska se Criminal Minds eller Medium ?! Vilket problem..

                          _______________________________________

I morron har jag ingen aning om vad som står på schemat, får se vad vi hittar på! En promenad blir de nog om de är fint väder, som i dag!


Av Helené Gidhammar - 12 mars 2009 19:11



Kan börja med gårdagen! Då var de ju som sagt fika hos Frida och Nils-Arvid, super trevligt! Vi blev 5 mammor och fem bäbisar/barn (kan verkligen inte kalla Elton för bäbis längre, har inte kunnat de på flera månader, han är ju ingen bäbis..), surra skit och hade de mysigt. Knäppte massa kort oxå!

I går när vi kom hem efter fikat, fick Elton middag och sedan gick Roger och Elton och la sej, för en middaglur!
Sedan kom favorit-Malin, vi fixa köttbullar och surra skit. Mysigt som alltid! Malin for ganska sent, så Elton fick vara vaken länge i går.. Han somna nog 21:15. Men inte sov han längre för de inte. Skruttunge!

                                  Återkommer, Elton vakna!

Ovido - Quiz & Flashcards