Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 7 mars 2009 10:24



Natten var ännu värre än den i går.. Elton har vaknat precis hela natten, grinat, vridit och vänt på sej. Aldrig kommit till ro, varitmissnöjd med allt jag gjort och mellan 23:30-02 var han vaken hela tiden. Sjukt jobbigt! Tur att jag la mej i lagom tid i går ändå. Kröp väl ner i söngen vid 22, efter att Elton redan hade vaknat för många gånger.. Men läste väl lite mer än en timme oxå, så jag hann bara somna innan Elton tyckte att vi skulle vara vaken ett par timmar, skoj!
Dessutom sov han bara till klockan 06 i morse.. Klev upp, gjorde gröt och macka, sedan vid 08n gick vi och la oss igen. Så vi har nästan nyss vakna, som nästan 2 timmar. Behövligt kan jag lova!

De verkar som att de blir bad i dag iaf. Prata nyss med Roger och han var snart i Ånge, sedan skulle han in till mamma och pappa och ta en kopp kaffe. Så han är nog hemma vid 12, kanske!

Snart ska jag och Elton fixa lunch, de blev ju så tidig frukost för oss i dag..

 

Ovido - Quiz & Flashcards