Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2009 22:31



Nu väntar sängen! Har en snarkande sambo här brevid mej i soffan, han är nog rätt slut ;) Min älskade!
Ska bara borsta tänderna, kissa, väcka Roger och sedan väntar boken och sängen. Underbart!

En ny dag i morron, ska försöka få till städningen då. Elton ville verkligen inte vara med på de i dag..

                                                  Vilken min :)

              

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2009 18:42


            Elton på promenad i morse :) Sitter som en kung i sittvagnen!

               

                                        Elton och pappa Roger

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2009 12:24



Ja, kan börja med färgningen.. Syns inte änns nån skillnad alls! Lite tråkigt, men nu är de gjort iaf..

Efter att jag färgat håret och duschat i går kväll, börja vi kika på Twilight. Roger somna, men jag satt som klistrad, hade väldigt höga förväntningar på filmen! Boken är ju superduper bra! Men, av de jag sätt, kanske såg halva, är jag lite smått besviken.. Dom hoppar över väldigt mycket i filmen som är med i boken. Dessutom blir de konstigt att få ett ansikte på en person som man själv har målat i huvudet, självklart blir dom ju inte alls lika! Men vi får väl se om filmen tar sej, ska nog se klart den då Elton sover i kväll!

                         ______________________________________

Roger for och ojbba tidigt i morse men när vi ringde och skulle säga god morron, sa han att han skulle komma hem. Han fick inte till lastbilen, så den måste på verkstan.. Så när han kom hem vek vi den sista tvätten som jag inte kunde vika själv. Sedan klädde vi på oss alla tre och gick på bageriet för att köpa bröd. Så i dag bytte vi till sittdelen i vagnen, Elton har ju suttit länge och bra. Men vi har bara inte kommit oss för.. Men nu blev de gjort! Och Elton älska de, han satt som en kung och trivdes super bra!

Efter att vi kom hem, fika vi, sedan gick vi och la oss jag och Elton. Men jag fastna i boken, har börjat på den andra boken nu ;)

Sedan hade Rogers lasrbil kommit tillbaka, så han for och jobba. Så nu har Elton fått lunch, funderar på om vi ska gå och lägga oss igen.. Elton är inte alls pigg, han är väldigt gnällig. Dessutom har snoret börja rinna oxå..
Hoppas bara att han blir bra tills på Onsdag, för då ska vi på fika till en tjej som bor några hus upp! Vi ska träffas några stycken som bor i samma område, som har fått barn ganska nyligen allihopa, fika och surra skit! Ska bli jätte spännande och kul :) Så jag hoppas verkligen att Elton inte är dålig!

Justja, Elton sov bättre i natt än nätterna före. Så jag hoppas att de vänder nu! Håller tummarna stenhårt.

Nej, nu vill Elton sova! Ska försöka sova lite jag oxå..


Ovido - Quiz & Flashcards