Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Helené Gidhammar - 16 mars 2009 21:10


                          Nils-Arvid och Elton på bowlinghallen
                                                090310
             

                               Nils-Arvid var välding hungrig ;)

                

                                   Elton innan fikaträffen hos Frida 
                                                  
    090311


                

                                                  
     Casper


                

                                              Elton somna han ;)

                

                                             Maria och Casper

                 

                                             Frida och Nils-Arvid

                

                                          Anna-Carin och Filip

                 

                              Stella, Nils-Arvid, Elton och Filip
            

                                                Elton i gåstolen
                                                  
   090312

                

                                           Elton på promenad
                                                  
  090312

          

                                      Svettiga jag på promenad ;)

                

                              Elton sitter och leker på golvet, nu idag

                

                                  Elton i sin nya jamsa nu ikväll

                

                                            Jag och Elton nu ikväll
  
                 

                                                  Elton nu ikväll

                

                     Jag njuter nu av Oboy med Baileys mint och grädde ;)

                     



Av Helené Gidhammar - 16 mars 2009 19:01



Roger for precis till Choppa för att kika på hockey, han fick fara om han köpte en Bilpåse med sej hem till mej, haha! Men kom på nu, att de blir ju tok sent.. Typiskt!

Elton sover han.. Men han vaknar nog snart, hoppas jag iaf! Han har ju inte ätit gröt och sover han från 18 så vaknar han väl 02-03 i natt.. Och de vill jag inte!

Jag ska nog bara slappa i soffan och njuta av att de är nystädat här hemma!

I morron ska Frida och Nils-Arvid komma hit på fika, mycket trevligt! Och på Onsdag är de fika hos Emelie som gäller, oxå mycket trevligt! Mer vet jag inte om de händer i veckan.. Promenader ska de iaf bli! En i morron tror jag tillomed. Justja, BVC ska vi till i morron klockan 09:15. Ska bli spännande och se vad prinsen väger nu! :)

Av Helené Gidhammar - 16 mars 2009 18:23



Här har man städat hela dagen, plockat, diskat, dammsugit, dammtorkat och dessutom haft en Elton som inte alls var på städ-humör..
Roger kommer hem bra precis till maten, slängde i oss maten på 10 minuter.
Så ringer de på dörren (var ju ett par som skulle komma och kika på lägenheten). För de första tok ringde dom på dörren, sedan hann Roger bara öppna och fick till svar: Katter?! Då får vi tacka för oss! Och så gick dom..

Jag stog och diska när dom "kom" , så jag hörde dom inte. Men Roger kom in i köket som ett frågetäcken och sa att dom gått. Ni kan ju gissa hur jag såg ut..

De "roliga" är att Goliath (våran ena kissemiss) syns på 3 av 6 bilder i annonsen!

                                     Våra små kissemissar!
     


Av Helené Gidhammar - 16 mars 2009 13:06



                                 Hinner bara med en snabbis :)

Elton sov ganska bra i natt, dock ville han ha morron redan klockan 04:30 då Roger klev upp.. Tillslut somna han om iaf, oroligt men till klockan 06. Bytte blöja, myste ett tag i sängen och amma Elton. Sedan fixa vi in tvätten i garderoberna, bädda sängen och efter de blev de frukost!
Vid 09 somna Elton igen, jag läste bok och vid 10:30 klev vi upp och busa lite. Tog en tidig och enkel lunch och nu sover prinsen igen!
Jag ska försöka hinna de mesta med städningen. Roger hade nämligen kört i diket med lastbilen och väntade nu på bärgaren, vilket han har gjort i över två timmar redan, så han blir nog ganska sen..
Tur att jag hann med toan och badrummet i går, så de är bara lite disk, ihop plockning, dammsugning och skuring! Vi ska ju visa lägenheten i kväll för ett par :)

Hoppas att jag hinner med städningen och att vi hinner sänga i oss nån mat innan dom kommer!

                         Nu vankas de städning medans fisen sover!

Ovido - Quiz & Flashcards