Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Besök

Av Helené Gidhammar - 8 mars 2009 20:23



I går hade vi ju fin besök, Marith med magen och Danne var är på middag. Super kul att träffa dom! Var jätte länge sedan vi sågs..
Roger stog för kockandet, blev kött i sås, klyftpotatis, sallad och vitlöksbröd. Underbart gott! Blev dock en tidig kväll, Danne hade bråttomt hem till eldningen ;) haha, han är för rolig!
Efter Elton var nattad kika vi på film, jag och Roger. Blev Rallydrudar, sådär kan vi väl säga. Sedan blev de en tidig kväll, jag läste lite innan jag somna, sjukt bra bok!

Elton har haft en lika dålig natt som nätterna innan.. Han sover nästan inget alls på hela natten, utan han grinar, vrider, vänder, gnölar och kommer inte alls till ro.. Så i natt har vi inte sovit mycket familjen Gidhammar/Englund! Så i dag tog vi alla tre en tupplur efter lunchen, behövligt kan jag lova! Sov nästan i två timmar, telefonen hade ringt hur många gånger som hällst, både mobilen och hemtelefon, men vi hade inget hört :) haha, utslagna!
Hade kunnat sovit ännu längre, men vid  ringde de på dörren. Där var mamma, Martin och Gina. Så vi käka middag i hop. Vi fixa tvättstgan samtidigt..

Efter att mamma och dom farit, skulle vi sova en sväng till. Men Elton var inte alls trött, så pappa Roger och Elton gosa i sängen medans jag röjde på kläder och annat jox i sovrummet, skönt att de är gjort!

Nu sover prinsen, i nybäddad säng och allt :) Tvättstugan är snart klar, vi ska bara hämta de sista i torktumlaren. Nu kikar vi på Wipeout, vi tokskrattar ikapp!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards