Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Ringde

Av Helené Gidhammar - 30 mars 2009 12:41



Parat med mamma för en stund sedan, hon skulle fixa så vi kan gå den där jäkla kursen innan jag kan börja övningsköra..
Så hon ringde nyss, på Måndag ska vi dit och få de gjort! Woho, snart är jag igång :) Så nu jäklar ska jag "snart" ha körkort! Känner mej så peppad.

                      _______________________________________
 

I går gjorde vi inte alls mycket.. Roger kom hem vid 13, var faktist inte alls dålig efter pimplingen! Dock var han väldigt fin, med ett ögonbryn, en massa prickar i ansiktet och skrubbsår. Trodde först att han hade ramlat. Men, då kom de fram att han hade somnat på festen och när han vaknat dan efter, var både han och Danne väldigt fina. Målade i hela ansiktet! Dannes var väl lite väl, hade Roger kommit hem med de, hade jag själv åkt dit och måla en i pannan på dom! Inte så våran son se sånt..
Men, Roger hade bara massa prickar och som sagt ett ögonbryn (dom hade måla i hop dom, haha). Sedan hade han försökt och få bort allt, med baksidan på en disksvamp. Tänk vad de gjorde mot ansiktet! Fy, de såg så ont ut. Så resten av dagen och kvällen smorde han in sej med Eltons salva ;)

Resten av dagen sov vi mest, hela familje. På kvällen kika vi på film och lagomt tills vi oxå skulle somna, så vakna Elton till. Grina och var allt annat än nöjd. Men han somna iaf!
Natten var sådär, han är fortfarande oroligt på nätterna. Tidig morron ville han oxå ha, redan före 05.. Men han somna, tur nog!

I dag har vi inte hunnit med mycket alls.. Käkat frukost, sovit, käkat lunch (iaf Elton..), Elton har haft maraton i gåstolen och en massa bus har vi oxå hunnit med! Emelie fråga om jag ville med hon och Karla på en promenad, vid 11 men då sov vi. Typiskt! :/

Snart ska jag ta en dusch, sedan ska jag försöka få i hop röran här som blev i går. Vet inte hur den blev, då vi knappt rörde oss!



 
 
Ingen bild

Kvack

30 mars 2009 20:25

Lycka till med körkortet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards